>
وبلاگicon
به وبلاگ من خوش امدید

دلــــــی پـــر از حــرف

 

 با توجه به اینکه یک قدرت والا در این کائنات وجود دارد

دریچه ی قلبم را به سوی حکمت و خرد درونم  باز میکنم

 

نحوه ای که روزتان را آغاز می کنید می تواند روی کل آن روز تاثیر بگذارد... هر روز را با یک لبخند، آرامش خیال، خونسردی و قلبی سرشار از قدردانی از خدا آغاز کنید. زندگی یعنی اعتماد کردن به احساسات، استفاده از فرصت ها، درس گرفتن از گذشته و درک اینکه همه چیز تغییر خواهد کرد. بیاموزید به همگان احترام بگذارید چون هر کسی درحال مبارزه با کارزار زندگیش است. همه ما مشکلات، گرفتاریها و دغدغه های خود را داریم. اما در ورای آن کشمکشها، ناگفته های بسیاری پنهان است، هم برای من، هم برای شما، هم دیگران.



نظرات شما عزیزان:

faramarz
ساعت11:04---17 خرداد 1394
وبت عالیه. من و بلینک و خبر بده لینکتون نمایم.

قربان يوسفي درگاه
ساعت7:34---3 اسفند 1393
ثبت شدي لينك كنيم

قربان يوسفي درگاه
ساعت14:10---23 بهمن 1393
ثبت شدي لينك كنيم

سحربانو
ساعت15:56---10 دی 1393
سلام reyhane
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

reyhane بهم سر بزن منتظرتم


بهار
ساعت4:56---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست reyhane واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهدی
ساعت18:42---8 آذر 1393
سلام
دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری
اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده .
موفق باشی


نازنین
ساعت9:15---29 آبان 1393

چطوری reyhane
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی reyhane ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
reyhane منتظرتما



کیهان
ساعت17:08---26 مهر 1393
خخخخخخ
پاسخ:چ عجب از این ورا راه گم کردی کیهان... ببینم حالا ب چی میخندی ؟!!!!


پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے ---- ali
ساعت19:57---18 مرداد 1393
ببخش یه چند روی نبودم .... نه اگه دقت میکردی لینک وبتو میدیدی .... این دفعه با دقت تر نگاه کن
پاسخ:خواهش ممنون ک اومدی و گفتی :)


atefeh
ساعت9:34---7 تير 1393
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺱ ﮔﻮﻟﺶ ﻧﺰﺩ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﺎﺩﺵ ﺩﺍﺩ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﻩ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﮔﯿﺮﺵ ﻣﯿﺎﺩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯﻡ ﻋﺎﺷﻘﺸﻪ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﻝ ﻧﯿﺎﺯﺷﻮ ﻧﻤﯿﺨﺮﻩ ....
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺸﻘﺶ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﻮ ﮐﻨﺴﻞ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻣﯿﺮﺳﻪ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻋﺸﻘﻪ ...
ﺳﻼﻣﺘـــــــــــﯽ ﭘﺴـــــــــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﻬﺶ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻭﻟﺶ ﮐﻨﻪ ﻧﺼﯿﺤﺘﺶ ﮐﺮﺩ ...


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت10:08---29 خرداد 1393
شنبه شب ساعت 9 وبلاگم یه متن عاشقونه که به صورت شعر و آهنگ درش آوردم به اسم ((( عشقم پرید )))
میزنم دوست دارم بیای و نظر بدی و این آخرین متن من به صورت شعر و آهنگ هست .......
منتظرتم ........
از طرف وبلاگ:: پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے


Aʟıяεzα
ساعت10:04---21 خرداد 1393
عااااااااااااااااااالیه وبلاگت ریحانه جان
موفق باشی خانومی
پاسخ:ممنون علیرضا :)


یاس
ساعت7:43---18 ارديبهشت 1393
سلام نیستت...........................................بوس
پاسخ:ما ک هستیم شما رو نیست اقاااا ... میگما معلوم هست کجایی تو


افزایش بازدید
ساعت12:01---17 ارديبهشت 1393
از سایت های ما بازدید کنید به همان تعداد از سایت شما بازدید خواهیم کرد.

atefeh
ساعت13:08---12 ارديبهشت 1393

هَـمیشه بـآید کَسـی باشد
کـــہ مــَعنی سه نقطه‌هاے انتهاے جمله‌هایَتـــ را بفهمد
هَـمیشه بـآید کسـی باشد
تا بُغض‌هایتــ را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد
بـآید کسی باشد
کـــہ وقتی صدایَتــ لرزید بفهمد
کـــہ اگر سکوتـــ کردے، بفهمد…

کسی بـآشد
کـــہ اگر بهانه‌گیـر شدے بفهمد
کسی بـآشد
کـــہ اگر سردرد را بهـآنه آوردے برای رفتـن و نبودن
بفهمد به توجّهش احتیآج داری
بفهمد کـــہ درد دارے
کـــہ زندگی درد دارد
بفهمد کـــہ دلت برای چیزهاے کوچکش تنگــ شده استــ
بفهمد کـــہ دِلتــ براے قَدمــ زدن زیرِ باران تنگــ شده استــ
همیشه باید کسی باشد
همیشه....

ریحانه پاسخ:ممنونم عاطفه جون خیلی قشنگ بود عزیزم :)



✗♬ιllιlı☞Ɽⱥ乃乃Ȉŧ☜ıllιlı♬✗
ساعت14:43---7 فروردين 1393
ب سلامتی مگس ک یادمون داد زیاد ک دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت..
چرا دیگه سر نمیزنی نکنه توهم زدی تو سر ما؟


نوید
ساعت16:12---16 اسفند 1392
ممنون

شما هم لینک شدید
پاسخ:مرسی :)


atefeh
ساعت10:36---16 اسفند 1392
MER30 GOLAMMMMMMMMMMMMM
پاسخ:خواهش میشه عزیزم :)


ღRabbitღ
ساعت22:32---14 اسفند 1392
خـــــــــرابم!خـــــــــــراب. .......

ب اندازه همان قاضی که..........

متهم اعدامیش رفیقش بــــــــــــــود
پاسخ::( ان شالله هیچوقت اینجوری نباشی :)


ღRabbitღ
ساعت22:31---14 اسفند 1392
چـــــــرا هر روز من میام ی لایک زیر نوشته هات میزنمو میـــــــــــــرم؟
پاسخ:متوجه نشدم لایک میزاری و ثبت نمیشه ؟عایا :) ایراد داره ناراحت نباش


ღRabbitღ
ساعت15:50---14 اسفند 1392
ی گنج واقعی ی دوست همیشگی نیست....

امــــــــــا ی دوست واقعی ی گنج همیشگی هست......

بازم سر بزن
پاسخ:ممنون اره واقعا ی دوست واقعی ی گنج همیشگیه


ღRabbitღ
ساعت20:13---13 اسفند 1392
با افتـــــــــــــــــــخار لینک شدی دوست عــــــزیز
پاسخ:ممنون دوست من :)


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت20:40---12 اسفند 1392
-------♥

--------♥

---------♥

-----------♥

-------------♥

,•’``’•,•’``’•,

.’•,`’•,*,•’`,•’

....`’•,,•’`



_______(¯`:´¯)

_____ (¯ `•✦.•´¯)

_____ (_.•´/|\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)

(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)

(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___|___|___|_____|___|___|___|___

__|___|___|____|___|___|____|__|__

___|___|___|____|___|___|_|__|___|_

__|___|___|____|___|___|___|___|__





ممنون گلم که اومدی سرزدی خوشحال میشم بازهم بهم سربزنی
پاسخ:خواهش میکنم دوست من ممنون از کامنت قشنگی ک واسم گذاشتی حتما دوباره سر میزنم بهت :-)


ღRabbitღ
ساعت20:02---12 اسفند 1392
ب سلامتی کسی که نمیشناستت.

اما نوشته هاتو میخونه تا از درونت با خبر بشه

و زیرش لایک میزاره........

ن واسه اینکه خوشش اومده.....

واسه اینکه بهت بفهمونه تنها نیستی.....

لایکـــــــــــ ـ ــــ ــ ــ ـ ـ ـ ـــــــــــــ ـ♥
پاسخ:ممنونم دوست خوبم ک ب قول خودت نمیشناسمت متن خیلی قشنگی بود و ممنون ک اومدی و نظرت و گذاشتی :-) :-)


مهرداد
ساعت20:41---7 اسفند 1392
به خاطر همه چی ممنون .....رفیق.......در حال حاضر بله....نه اگه راهنمایی هات نبود نمی تونستم ...بی دروغ...نمی تونستم
پاسخ:خواهش میکنم خداروشکر تونستی درسش کنی


وارثــــــــــــــــــــ
ساعت13:34---12 بهمن 1392
خیلی قشنگ شده وبلاگت
پاسخ:ممنونم وارث جاان :))


MOHAMMAD.REZA
ساعت20:34---11 بهمن 1392
باسلام و احترام

وبلاگ زیبایی دارید ریحانه خانوم موفق باشید لطفا دوباره به وب ما سر بزنید..ممنون
پاسخ:سلام مرسی ک اومدی حتما


کاترین.حس مبهم
ساعت14:12---28 دی 1392
مرسی که لینکم کردی منم لینکت کردم
پاسخ:خواهش :)


وارثــــــــــــــــــــ
ساعت16:55---8 دی 1392
سلام نـــــــــــونـــــــــــــو
پاسخ:سلاااااااام :)


آنیسا
ساعت21:10---7 دی 1392
چرا دیگه سر نمیزنی؟

دوسیت ندالم

ببخشید سلام یادم رفت سلاااااااااااااااااااااااام

خوبی؟

سلامتی؟
پاسخ:سلام جواب تو دادم تو وب خودت :)


سنا
ساعت12:42---11 آذر 1392
سلام با تبادل لینک موافقی؟

صدیقه
ساعت13:38---29 آبان 1392
اپم...

نیلوفر
ساعت16:50---24 آبان 1392
سلام عزیزم اپممممممم.منتظرتم حتما بیای

سمر
ساعت15:39---23 آبان 1392
سلام اپم خیلی مهمهههه حتما بیای

الون بوی76
ساعت16:02---18 آبان 1392
سلام دوشت عزیز اپم بیا نظر بده.ملسی
-----$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$


محمدشادمهر
ساعت12:41---12 آبان 1392
نتایج اولین مرحله اعلام شد...برای دیدم نتیجه یه وبم برید.سلام

سارا
ساعت17:02---11 آبان 1392
سلام ریحانه جون ممنون که اومدی وبت خیلی قشنگه

shadi
ساعت17:00---11 آبان 1392
salam veb khobi dari be manam sar bezan montazeretam

محمدشادمهر
ساعت22:21---10 آبان 1392
سلام من لینکتون میکنم دوست داشتید بیاید بگید اسمتون رو هم تو مسابقه ثبت کنم...رأی دادنم این شکلی که میای تو نظر خواهی عدد مورد نظر هروبلاگ که دوست داری رو برای من مینویسی

محمدشادمهر
ساعت17:38---10 آبان 1392
سلام..مسابقه شروع شد...بیاید وبم قوانین رو بخونید.....آدرس منو هم لینک کنید و هم اول وبلاگتون آدرس رو بزرگ بنویسید با توضیحات تا هرکسی وارد وبتون شد بیاد و بهتون تو وب من رأی بده.....امیدوارم اول بشید....از کسانی که لینک کردید یا دوستاتون بخواید برای رأی دادن بیان....

نیلوفر
ساعت9:57---6 آبان 1392
خیلی ممنون عزیزم...
پاسخ:خواهش میکنم دوست گلم :-) :-*


الون بوی76
ساعت17:59---4 آبان 1392
سلام چند تا مطلب اپ کردم لطفا یه سری بزن و رد پاتو برام بزار. مرسی

aloneboy76
ساعت16:42---16 مهر 1392
سلام ریحانه جون اپم ی سری بزن

arash
ساعت14:37---16 مهر 1392
عالی بود وب قشنگی داری موفق باشی

سمر
ساعت19:52---11 مهر 1392
شب که می رسد به خودم وعده می دهم

که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت

صبح که فرا می رسد و نمی توانم بگویم،

رسیدن شب را بهانه می کنم.

و باز شب می رسد و صبحی دیگر…

ومن هیچ وقت نمی توانم حقیقت را بگویم

بگذار میان شب و روز باقی بماند؛

که چقدر

دوستت دارم…
اپم بیایییی


تات
ساعت12:02---5 مهر 1392
از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر “پا” نگرفت !


تات
ساعت11:59---5 مهر 1392



خاک بر سرِ تمامِ این کلمات
اگر تو از میانِ تمامشان
نفهمی من دلتنگم . . . !


سمر
ساعت10:03---4 مهر 1392
ای دنیا ای دنیا کجایی

ای دنیا ای سحرا کجایی

ای عشق من ای دنیای من

ای گل من ای نفس من

کجایی دوست دارم کجایی

دنیای من دوست دارم وای

دنیای من کجایی

رفتی اره رفتی

به اون دنیا د کجا رفتی

منو با این دنیا تنها نذار

منو رها نکن دنیای من


پاسخ:سمر عزیز ممنون


علیرضا
ساعت20:56---26 شهريور 1392

سلام خانم
وب بسیار زیبایی داری من یه وبسایت دارم میخوام از شما دعوت کنم باهم همکاری داشته باشیم .


محمدمهدی
ساعت20:47---26 شهريور 1392
وای عجب وبلاگی داری دختر عالییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 1 / 1 / 1398برچسب:,ساعت1:0 قبل از ظهر توسط reyhane | |